Barnets Glæde Logo

Ansøg her

Her kan du finde relevant information om ansøgningsprocessen

Ansøgningsperioden er fra 01.- 31. oktober

Barnets Glæde behandler kun ansøgninger, som modtages mellem den 01. oktober og 31. oktober. 

Barnets Glæde yder kun hjælp til privatpersoner. Ansøger skal vedlægge fyldestgørende dokumentation for ansøgers økonomiske situation og behov for støtte.

Barnets Glæde kan kun ansøges elektronisk ved anvendelse af foreningens ansøgningsportal, Grant Compass.

Ansøger skal i den forbindelse logge på med MitID. 

Alle påkrævet dokumenter skal oploades i PDF eller JPEG format.

Ansøg om støtte hos Barnets Glæde

Ansøgningsforløb

01.- 31. oktober

Udfyldning af det digitale ansøgningsskema.

01.-10. november

Ansøgningen behandles.

10.-14. november

Du modtager svar om din ansøgning er godkendt.

15.-30. november

Du indkøber tøj og sko via den udleverede rekvisition.

december

Du får udleveret det indkøbte tøj og sko samt julegaver fra ønsketræet.

Ansøg her

Alle ansøgninger og al dokumentation skal sendes via det digitale ansøgningssystem, Grant Compass. 
Du skal logge på med mitID. 

For at du kan søge, skal disse betingelser være opfyldt:
  • Ansøger er fra økonomisk trængende børnefamilie.
  • Du skal være bosiddende på Amager.
  • Gælder postnumre 2300, 2770, 2791
  • Dit barn/børn støttes t.o.m det fyldte 15. år.
Du skal oploade følgende dokumenter i PDF/JPEG:
  • Kopi af fødsels-/dåbs- eller navneattest på dit barn/børn.
  • Din årsopgørelse fra SKAT 2022.
  • Årsopgørelse fra SKAT 2022 på alle forsørgere registreret på bopælen.

Problemer med Grant Compass

  • Oplever du problemer med systemet, som fx. fejl ved login, upload af dokumenter, skal du kontakte Grant Compass Support.
  • Oplever du problemer med at udfylde selve ansøgningen så skriv en mail til info@barnetsglaede.dk.
 

Grant Compass Support:
Telefon 70 70 73 80 eller via mail hello@grantcompass.com

Hvad gør du, hvis du bliver forhindret i at hente dine varer?

Hvis du skulle blive forhindret i at afhente dine indkøbte varer på uddelingsdagen, kan en anden person hente varerne på dine vegne, hvis du giver dem en fuldmagt.

For at personen kan få udleveret dine varer skal følgende betingelser være opfyldt.

Personen skal:

  • Medbringe en udfyldt fuldmagt
  • Fremvise gyldig billedlegitimation
  • Medbringe den gældende rekvisition


Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, ser vi os desværre nødsaget til at afvise personen og der vil ikke blive udleveret nogle varer.

Fuldmagten kan du hente her: FULDMAGT

favicon

Barnets Glædes persondatahåndtering finder du her: Barnets Glæde GDPR politik

Hjerte - Barnets Glæde

Denne hjemmeside bruger cookies for at skabe den bedste brugeroplevelse for dig.

Læs mere her.